بهره برداری از دستگاه تصفیه آب صنعتی

یکی از نکاتی که اکثرا مورد توجه خریداران دستگاه های تصفیه آب صنعتی قرار می گیرد حجم یا ظرفیت گنجایش آب مخزن دستگاه تصفیه آب است .

باید دانست که در وهله اول حجم مخزن دستگاه هیچ ارتباط و تاثیری بر توانایی دستگاه ندارد و دوم حجم مخزن دستگاه تصفیه آب صنعتی باید صرفا متناسب با میزان مصرف آن کسب و کار باشد.

بدیهی است برای مصارف بیشتر استفاده از مخازن بزرگ تر مناسب خواهد بود.

تصفیه آب صنعتی نیازمند رسیدگی مرتب و مداوم جهت حفظ عملکرد آن می باشد .

از جمله مواردی که در حفظ عملکرد مناسب انواع دستگاه های تصفیه آب صنعتی بسیار مهم است :

  • تعویض به موقع فیلترهای کارتریج
  • ممبران های اسمز معکوس
  • و دیگر موارد احتمالی که در دفترچه راهنمای مخصوص بهره برداری دستگاه های تصفیه آب به آن ها اشاره شده است ، می باشد.

به منظور انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب ، بررسی مواردی از قبیل ابعاد و اندازه های دستگاه ، محل نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب صنعتی مدت زمان تعویض یا شستشوی فیلتر ، هزینه نصب و راه اندازی و تعویض فیلتر ، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب و … توصیه می گردد.

وقت تعویض فیلترهای دستگاه های تصفیه آب نسبت به نوع سختی آب مناطق مختلف کشور متفاوت می باشد که در هنگام نصب توضیحات لازم و مورد نیاز در خصوص زمان و چگونگی تعویض فیلتر ، توسط نصاب دستگاه به مصرف کننده ارائه می گردد.

خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت ضامن سلامتی شما است و هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید ، در واقع سرمایه گذاری شما برای سلامت  خود و جامعه تان می باشد.

امروزه با توجه به وجود انواع آلودگی های میکروبی و شیمیایی در آب ، استفاده از دستگاه تصفیه آب نه یک انتخاب بلکه یکی از ضروریات تامین سلامت در خانواده هاست.

با خرید دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت و بی کیفیت پول خود را دور نریزید و با انتخاب صحیح خود، دستگاه تصفیه آب مناسب را خریداری کرده و از هزینه ای که پرداخت نموده اید ،هم خیالتان راحت باشد و هم اینکه از خدمات پس از فروش کالای خریداری شده خود راضی باشید.


برای خرید انواع دستگاه های تصفیه آب صنعتی و یا آب شیرین کن RO با ما تماس بگیرید.

شرکت آوین گستر البرز

 02636318420

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *