آب شیرین کن صنعتی یا دستگاه تصفیه آب صنعتی سیستمی است که با تکنولوژی اسمز معکوس (reverse osmosis)

سیستم تصفیه آب صنعتی|آب شیرین کن

دستگاه آب شیرین کن یکی از پرکاربردترین دستگاه ها برای تصفیه آب است .تصفیه آب صنعتی به عنوان بخش مهمی در صنعت تولید به حساب می آید زیرا آب در همه صنایع و برای انسان ها یک امر حیاتی است

تصفیه آب صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی (Industrial water purifier)دستگاهی است مجهز به تکنولوژی تصفیه و جداسازی املاح و مواد اضافی محلول در آب، که با هدف کنترل و بهبود شرایط مربوط به فعالیت های بر پایه آب در صنایع مختلف استفاده می شود و خروجی آن،  آب با مقدار TDS خیلی پایین و درجه خلوص بالا در مقیاس بزرگ است .آب تصفیه شده توسط تصفیه آب صنعتی مناسب استفاده جهت تامین آب مورد نیاز صنایع مختلف از جمله؛ کشاورزی، خودروسازی، مرغداری، داروسازی و … است.

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

انواع روش های تصفیه آب صنعتی

مهمترین کاربرد سیستم RO

در حال حاضر فرایند اسمز معکوس یکی از روش‌های جدید جداسازی و تغلیظ می باشد که کاربردهای مختلفی دارد. مهمترین استفاده فرآیند اسمزمعکوس برای شیرین سازی آب های شور و آب دریا ، حذف یون های محلول در آب، گندزدایی و جداسازی مواد آلی و سمی از پساب های صنعتی و … است. سیستم دستگاه های آب شیرین کن  مجهز به روش اسمز معکوس با ظرفیت های متفاوتی در بازار دستگاه ها و تجهیزات تصفیه آب صنعتی عرضه می شود.

 

تولید سیستم های RO در شرکت آوین گستر البرز

شرکت آوین گستر البرز با توجه به استانداردهای بین المللی ساخت دستگاه های آب تصفیه کن صنعتی ، گامی نو در جهت طراحی ، تولید و ساخت سیستم های آب شیرین کن RO با بکارگیری بهترین مهندسان حوزه آب و فاضلاب و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات مدرن روز دنیا با هدف ساخت محصولات باکیفیت ایرانی و قابل رقابت با برندهای خارجی برداشته است.دستگاه های Roآوین گستر البرز درظرفیت های مختلف از5 الی 5000متر مکعب در شبانه روز طراحی و ساخته می شود. این دستگاه ها در قالب پکیج ارائه می گردد. به نحوی که تمامی متعلقات دستگاه بر روی یک شاسی تعبیه شده است. بنابراین نصب و راه اندازی دستگاه های Ro آوین گستر البرز بسیار ساده می باشد. شاسی و پمپ فشار قوی این دستگاه های آب شیرین کن از جنس استنلس استیل است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. جهت افزایش کارایی و اپراتوری آسان، تمام دستگاه‌های سیستم RO آوین گستر البرز دارای تابلو برق به همراه مانیتور جهت نمایش وضعیت کارکرد دستگاه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *